2014. augusztus 28., csütörtök

Kenyér teljes kiőrlésű lisztkeverékből


Nem bízom a véletlenre! Soha életemben nem sütöttem még kenyeret. Nem fogom a legnehezebbel kezdeni! Ezt a keveréket a TESCO-ban vásároltam. Már legalább két hete pihen a konyhaszekrényben, ma rászántam magam, hogy a rajta lévő leírás alapján elkészítsem. Eddig vásároltam a tk. péksüteményeket. Mostantól addig keresgélem a megfelelő lisztkeveréket, míg rá nem találok a számomra legmegfelelőbbre. Elsőre nem lett rossz, én tettem még hozzá egy evőkanál sikért is és vízből is többet vett fel, mint amennyi rá van írva! De az állaga és az íze nem lett rossz! A tartóssági próba pedig most kezdődik!
Szóval, ebből a lisztből készült:



Így nézett ki bedagasztva, ugrásra készen a sütésre...


Szénhidrát: 500 g/ 320 g
1 szelet kb. : 20 g CH